söndag 27 november 2011

Urlakad

En grön första advent i år. Och väldigt blåsig..
I morse sa vi åt varann att det kanske kunde finnas gott om utrymme till träning idag!? En runda i spåret eller runt om i omgivningarna, mamma har ju varit här och då det fanns barnvakt kunde vi springa ihop för en gångs skull. Dessa tankar kom innan..

vi insåg att det faktiskt är storm på riktigt. Finns ju ingen anledning (som jag ser det) att springa när man till slut inte vet vart man ska vända sig för det blåser från alla håll!
vi hjälpte min fina vän Eva att flytta från en lägenhet till en annan. Den hon flyttade från hade ingen hiss och inte den hon flyttade till heller.. Så efter att ha lyft ner grejer från fjärde våningen och sen upp dem på andra våningen fick det räcka med motion för helgen, helt mör i både armar ben och rygg!

Det blev adventsfika hos en kompisfamilj istället, både lussebulle och pepparkaka. Snart är det jul!

1 kommentar:

  1. Jag såg en löpare idag, fast det fick inte fort! =)
    Härligt att ni fick lite träning i alla fall!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!