fredag 1 juli 2011

Fina tjejer!





Vilken dag! Värme både sett till temperatur men också för att jag träffat flera av mina fina vänner idag! Karro, jag och Ulrika skulle ta en afterwork efter jobbet men eftersom en av dem är gravid och en annan körde bil bytte vi ut afterwork mot fika men det är ju lika mysigt det! Tack tjejer!




Senare delen av kvällen hade vi en aftermarriage-möhippa-fruhippa för vackra Ida som gått och blivit fru! Det var ett litet överraskningsparty med brudpresenter och av bruden vackert berättad historia om hur tycke uppstått. Vackert!

Sent ikväll har har jag cyklat hem barfota (fötterna svullnar nåt vedervärdigt av värmen!) och njutit av ljumma sommarvindar. Sommarkänsla ända ner i magen!! Av misstag utlöste jag tyvärr larmet när jag kom hem så kvällen har avslutats med några telefonsamtal med larmcentralen för att få tyst på ljudet, enligt henne gick maskinen i baklås för den ville inte reagera på den säkerhetskod jag tryckte in?? Med den hjärtklappningen som uppstod kommer jag nog få vara vaken en liten stund till..

Sov gott!!

1 kommentar:

  1. Förlåt men såg jag utv.störd ut hela kvällen?
    Din spring nota finns kvar.....
    Kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!