fredag 8 juli 2011

Fredag i juli






Fredagskväll med fem arbetsdagar kvar innan semester. Jonas och barnen är hemma om dagarna och lever riktigt skönt sommarliv. Jag hänger på så snart jag kan på eftermiddagen. Just idag har det blivit både solstolshäng, bad i ån, Ceasarsallad, studsmattestuds och fredagssnacks. Fint dä!

Vi har en helg framför, en helg där vi inte planerat in en endaste aktivitet. Väldigt skönt, vi får ta det som det kommer. Inte för att det saknas idéer om vad vi ska göra men det är rätt skönt att inte ha koll på tider för olika saker, annat än för barnen och mig som behöver mat med rätt regelbundna intervaller för att hålla humöret uppe..

Och nu, nu är det fredagskväll och vi har en son som ska plockas ner från studsmattan och bli läst för. Inom kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!