fredag 29 juli 2011

Halvvägs semester 2011 - reflektion..

Summerar de två första veckorna av årets semester. Vi njuter västkust ännu en dag, har fantastiskt fina dagar som får komma och gå lite dom de vill beroende på väder och humör. Och är det något jag tycker vi lyckas lite extra med i år är just känslan av att ta det som det kommer. Många semestrar har jag styrt upp dag för dag, vecka för vecka och möjligheten till spontana infall har inte alltid funnits.

Men i år, med ett par veckors ledighet till, känner jag både lugn och lycka av att drälla omkring, barnens önskan om glass här och nu kan uppfyllas utan bekymmer. Att h en dag utan speciella aktiviteter känns härligt, det blir liksom bra dagar ändå. Samlar på
Minnen både mentalt men också i kameran och i en burk där sonen ivrigt samlar både snäckskal och fina stenar från sina dagar på kusten, burken ska stå i hans rum sen önskar han.

Nu är det fredag, vi har spelat en l
Omgång Finns i Sjön och nu sedan barnen somnat finns det en kort stund kvar av dagen innan det är helt mörkt..

Önskar en fin helg!

Sent from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!