söndag 23 oktober 2011

Utmaningen jag antog

Fick en bloggutmaning av fina Marta som jag glatt ger mig på här nedan.. Utmaningen är enkel och består i att avsluta meningarna på egen hand och sen skicka utmaningen vidare. Here we go:-)

1. När ingen ser mig eller hör mig så….sjunger jag högt och glatt. Helt ärligt tycker jag själv att det låter riktigt bra men jag har självinsikt nog att fatta att jag förmodligen skulle bli ordentligt ratad om jag ställde mig framför Idol-juryn. Mohaohaha!

2. Jag går aldrig hemifrån utan…..mobil förstås men också nycklar, kalender och ett lypsyl eller läppglans. Fingervantar eller handskar om det är kallare än 5 plus.

3. Min blogg heter som den gör … för att den handlar om mig och olika vardagssaker som händer i mitt liv. Bara Sara inte för den BARA handlar om mig, mer för det är Bara Sara. Inget märkvärdigt. Mest nonsens. För jag tycker det är kul!

4. Om jag vågade skulle jag…… testa triathlon (OK, Jonas är min inspirationskälla). Men på riktigt skulle jag vilja våga, och ta mig tid, att träna en motionsform som ändå kan vara en av de mest effektiva? Häftigt att vara duktig på att springa OCH cykla OCH SIMMA? Detta är den svåraste frågan förresten, det handlar nog inte enbart om frånvaron av MOD som gör att jag inte testar, det är starka inslag av prioritering bland annat också..

5. Om 10 år kommer jag att…… vara 44 år och leva med man och tonårsbarn (tonårsbarn - jag?? huha!). Jag har en familj som ger mig massor av energi och vi har massor av vänner och jobbar så mycket som vi behöver för att ha råd med det vi vill göra men inte mer än att vi hinner resa och ta hand om varandra. Balansen är total!

Sedan vill jag skicka denna utmaning vidare till några tjejer med inspirerande bloggar.

Jenny

Sara

Cathrine (vi med lösen kan och får läsa detta:-)

Jenny

1 kommentar:

  1. Klart jag antar din blogg-utmaning!! Nu kan jag äntligen komma on här igen och skriva inlägg!! Har varit ngt konstigt när jag försökt skriva, det har inte gått! Och nu ligger jag här 3.44 på natten, fortfarande inte sovit och Elis just somnat äntligen... Så ska skriva utmaningen imorgon!!:) hörs snart hoppas jag fina!!!:) Kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!