söndag 23 oktober 2011

Vilken natt!

Varför denna rubrik? Har jag varit på krogen? Lokal? Party? Druckit onödiga mängder vin?

Inte.

Lilla fröken har blivit förkyld och detta innebär ofta för henne massor av nattlig vakentid (sorglig sådan) och svårigheter att somna om. Så redan vid halv två inatt vaknade hon och var otröstlig långa stunder. Testat med välling, dubbelkollat att det verkligen är mörkt ute, berättat att det är natt och ALLA sover. Man får så dålig tidsuppfattning på natten men jag vet att vi alla somnade till slut, kanske runt halv fem.. Edith vaknade vid halv sju igen och då fick den ömme fadern i familjen förbarma sig och gå upp.

Själv sov jag till halv nio och känner mig alltså på ett strålande humör! Pigg och glad! Har hunnit med 7 kilometer i spåret också och nu laddar vi för cykeltur i det vackra oktobervädret. Trots natten. Gilla dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!