onsdag 7 april 2010

Nöjd med min blender!


Är så nöjd med min blender jag fått av mina svärföräldrar! Det är en svart OBH Nordica och jag testar för fullt att göra olika smoothies. Kvällens smoothie gjorde jag av fyra kiwi, en mango och fyllde upp med frusna hallon och hade i lite linfrö som avslut. Kallt och gott och helt klart att jag fått i mig dagens dos av C-vitamin!

Jag och lilla E tillsammans med Ida och lilla S har varit hos Cathrine idag - en riktig tjejträff med andra ord! Härligt att kunna prata till punkt och lyssna färdigt utan att bli avbruten!

Herman hade kepspremiär, det var hela 15 grader! Han är rätt varmblodig min son, vill ogärna ha mössa och vantar och idag var det ju helt klart befogat. Att den skulle vara bak och fram var inget jag fick kommentera, det är "coolt mamma".

1 kommentar:

  1. Den smoothien såg jättegod ut ju!!!:-)

    Ja, det var såå mysigt att ni kom, betyder verkligen så mycket för mig att ni kom hit! Och riktigt skönt att få prata i några timmar utan att bli avbrutna!

    Stor kram till dig vackra vän!!!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!