tisdag 27 april 2010

Pyjamas

En grej som hände imorse:
Jag och Jonas stuvade ner barnen i syskonvagnen och tog en rejäl promenad i går kväll. För att inte frysa fick Herman ha på sig långkalsonger och tröja, fleece och mössa. Efter promenad är det bara att skala av ytterkläder och bära honom sovande i säng.

Kvart över sex vaknar jag idag av att Herman står och viftar med sin Spindelmannen-pyjamas i ansiktet på mig. Mamma! måste ha på mig den här - pyamas.

I det läget tar inte jag en fight, låt gossen byta om till pyjamas.Vi ska ju snart gå upp..

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Javisst ska man ha pyamas på sig!!!;-) De vet hur det ska vara de små!!! Jadu...Måndag jobbar T och Henry är på dagis till 17 ca. När ska ni Hanna? Skulle ju vara super att träffa dem! Ida pratade om att hon ska till er imorgon också? Om jag orkar, kanske vi hänger på om det är ok? Stora kramen!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!