tisdag 13 april 2010

Vår hela dagen


Kommentar ur H-mun:
Ja du mamma, nu är det vår hela dagen.
Ja du lille vän - så är det och åh vad jag gillar att vara föräldraledig speciellt nu!

Vi är en liten treenighet denna vecka då Jonas har mycket på jobbet. Bla roade vi oss på öppna förskolan igår, H med Alla leksaker och E mest i vagnen. Hennes förkylning håller i sig men jag hoppas att kommande natt ska bjuda på bättre sömn än den föregående gjorde. Som ni ser nedan så leker han med Noaks ark. Jag försökte tappert att förklara vad Noaks ark är men jag tror inte min lektion gav bestående intryck. Han var mest intresserad av att Alla djur skulle få plats i båten (och iofs, det är väl lite det det handlar om??)


Slänga grus och sten från Hackeforsbron är också ett nöje!

Äntligen sol så vi kan njuta av uteplatsen på framsidan också. Funkar bäst efter klockan 17.00, det är först då som solen kommer dit


Mina små sötingar!!

Igår gick jag till stan för att köpa mig ett par skor, var nöjd ända tills igår kväll när jag kände att skorna jag köpt inte var riktigt jag.. Så idag, samma koncept att gå till stan för att lämna tillbaka skorna. Bussen tillbaka. Slutsats?? Bra för överflödiga grav-kilon och förstås för plånboken att lämna tillbaka grejer och inte köpa nåt nytt.. Blev en spontanlunch med Eva och Karro också så det hela var visst bara fördelar!?
Och skor.. jag hade andra i garderoben som fyller liknande funktion!

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!