söndag 18 juli 2010

Avslappnat vid Racken

Har varit en vecka vid Racken, vackra vackra sjö i Arvika. Hyrde en stuga via Blocket! Mathilda anslöt också så det har varit fullt ös! Mycket besök också och det var det som var lite meningen med att hyra ett ställe i Arvika. En bra chans att få vara på samma ställe och ha "sitt eget" men träffa alla i min familj mycket!

Min mamma som myser med yngsta barnbarnet Edith. Mamma har fått fyra barnbarn på lika många år. Bra jobbat mig och brorsan eller hur!
Mathilda, duktig storasyster till Herman och Edith..
Och min pappa - Claes! Och teknikfreak som han är har han köpt en Iphone för att Jonas tycker att sin är bra men han tycker det är svårt att logga in på min blogg för den är lösenordsskyddad. Skärpning pappa!!

Skönaste kiss-stilen
Och goa Cissi som kom över dan. Shit att en dag går så fort och vi hade så mycket att ta igen. Vi måste ses snart igen du!!

Farmor och farfar kom tillsammans med Hedda och Axel en dag. Mamma och pappa kom samtidigt och vi hade en fin dag i solen. Farmor tillsammans med Edith.


Uteplatsen direkt vid vattnet. Hela tiden drygt 21-22 grader varmt.



Käre Jonas som kämpade med fiskandet men inte hade så mycket framgång. Fast visst ser han proffsig ut!


Detta kort har jag tagit från köket - snacka om att vattnet nära!

Brorsan. Vi är lite lika tycker jag.. Vill förstås gratta Per och Anna som gifte sig igår, ska visa bilder från det kändistäta (!) bröllopet imorgon..
Nu ska jag ta och lägga mig, följer mitt träningsprogram även på semestern och har ikväll sprungit 60 minuter. Tog en rejäl runda runt Arvika och tittade på resterna av festivalen som briserat här i helgen. Löpningen känns bra och en timme går fort när det finns mycket att kolla på under vägen.
Ha en fin kväll!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!