tisdag 20 juli 2010

Krokodil eller vila??

Idag åkte Herman med sin pappa och sin morfar för att kolla på krokodiler i Charlottenberg (möjligt att Jonas vill besöka en sportshop vid gränsen också...). Istället för att följa med tar jag och Edith en soft dag hemma hos mormor på Alvägen. Och vi är själva hemma jag och lillan, nu är vi husvakt medan husfolket dragit till Skåne.

Ska dricka en kopp kaffe och sen ta en tupplur tillsammans med Edith när det är dags att sova. Relativt sena kvällar och amning om nätterna plus rätt tidiga mornar gör att en tupplur mitt på dagen är efterlängtad! En timmes sömn och jag blir en ny (gladare!) Sara.

1 kommentar:

  1. Hej finaste!! Vila=BRA!!!

    Vad kul att äntligen få se massa bilder från er semester!!! Din bror och fru var sååå fina och massa fina bilder på barnen!!! Och givetvis STENMARK!! ;-) Coolt!! Hoppas ni har några sista sköööna dagar i värmland!! Ta hand om er!! Hälsa alla!Kramar!!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!