tisdag 27 juli 2010

Spindelmannen på kott-jakt

Fick nytt besök av igelkotten idag. Den var så närgången att den till och med rasslade in i TV-rummet i ett obevakat ögonblick. Jag brukar gilla djur men just igelkottar tycker jag är lite läskiga faktiskt, tycker bäst om att hålla mig på avstånd från dem..

Herman spanar:
Just det ja, jag skrev ju om de här sjöstensplattorna som blev över när vi byggde trall. Vi satte in en annons på Blocket och skänkte bort dem mot avhämtning. På de 12 timmar annonsen låg inne fick vi uppemot 15 intresserade! Så idag kom en bastant kvinna med hästtransport från Överum och lastade upp dem på flaket. Alla nöjda och glada - hon för plattorna hon fick och vi för utrymmet i garaget som nu åter år vårt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!