tisdag 24 augusti 2010

Hej kompis!


Edith låg länge på skötbordet idag och tittade på sig själv i spegeln, hela tiden glad att få ett leende av sig själv tillbaka. Såg ut som hon tänkte "hej kompis hur är läget?" Hon verkade vara nöjd med svaret hon fick av sig själv, låg och klappade på spegeln och sökte kontakt.



Efter dagis idag tyckte jag och Herman att det passade bra att fylla frysen med lite bullar. Han tycker det är kul att vara med i köket och laga mat och baka och är numer till ganska bra hjälp. Han kan ha på kanel (myyyyyyycket ska det vara), strösocker och pärlsocker. Hålla koll i ugnen när det börjar bli färdigt.
Just nu märker jag att han visst ätit en del deg för det pruttas friskt när han nu slappnar av vid tv:n. Alla i familjen W (utom jag) är lite snoriga just nu, det är andra veckan på dagis så det är väl en del av de bacillerna som cirkulerar.. Attans! Sömn, frukt och frisk luft hoppas jag råder bot på detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!