torsdag 16 september 2010

Dockteater

Exakt hur kul låter ordet "dockteater"?? Biblioteket hade en föreställning idag så jag och barnen gav det en chans. Jag kände mig själv väldigt skeptisk föreställningen igenom men insåg ganska snabbt att den tilltänkta målgruppen - dagisbarn - tyckte att det var väldigt kul. De skrattade åt en knasig apa som fyllde år och som gömde sig lite överallt. Typ


Regnet slutade och vi tillbringade eftermiddagen ute, mycket cykla är det just nu..
Kan man få tag på en rabattkupong för grindar?? Det är jag som satt henne i trappen för fotande men hon börjar bli mer och mer rörlig nu, Edith. Idag satt hon i sin gåstol och PANG åkte alla tidningar och böcker i tidningsgyllan i golvet. OK tänkte jag, dags att möblera om..

Hehe, bus i blick..
Tror faktiskt att genombrott för tand är nära! Det dreglas friskt och humöret är sådär..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!