lördag 25 september 2010

Egentid i skogen

Laddar för att ge mig ut på en löprunda så här på morgonkvisten.. Denna vecka har jag varit hemifrån på egen hand inte mer än två timmar, känner mig lite sliten av det samt att Edith envisas med att vakna halv sex på morgonen just nu! Hon ligger ju för all del still i sängen och bubblar men varje morgon är det bara en tidsfråga innan även sonen vaknar och vill ha välling. Och när de får syn på varann vet man att nu är det färdigsovet!
Denna helg är även Mathilda hos oss och klockan var 20 minuter över sex när alla barnen var vakna. Kan inte låta bli än att jag just nu känner mig trött.. En timmes sömn till hade gagnat oss alla!

Ska nu låta frukosten sjunka in en liten stund till och sen ägna mig åt att springa en stund, tänka egna tankar och lyssna på de olika ljud som finns i skogen. Förhoppningsvis ger detta nya krafter.

Hörs senare

2 kommentarer:

  1. Så skönt för dej! Själv sitter jag på tåget till sthlm med kaffe o tidningar, kan knappt tro att det är sant, var så himla längesen, ses imorgon, kram i

    SvaraRadera
  2. Wonderful! Hoppas det blir lite shoppat också:-)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!