söndag 12 september 2010

Halvmara-Sara!


Yes yes yes jag klara´t!! Hade målet att ta mig under 2 timmar och klarade det med ett par minuters marginal. Stolt över mig själv idag! Superfin runda uppe på Norrmalm, sen Kungsholmen och Söder. Fina Stockholm bjöd på vackert väder och en del hejande åskådare. Fast de är inte utan att det känns i mina ben idag! Ojojoj... Men, det går över och minnet består!
Idag söndag tog vi Mathilda, Herman och Edith till Naturhistoriska i Stockholm. Kul för stora och små med roliga utställningar om allt från dinosaurier och ödlor till hur människokroppen är konstruerad.

Och efter en intensiv helg så toksomnar förstås barnen i bilen hem och sitter nu strax efter 21.00 klarvakna i soffan och vill inget hellre än att kolla på niofilmen som idag är Mamma Mia. I vanliga fall är de i säng till halv åtta - åtta när det är skola och dagis dagen efter. Men okej då, till första reklampausen sen är det gonatt! För mig med skulle jag tro:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!