fredag 23 september 2011

Hemma!

Kom hem ganska sent igår efter min tripp till Sigtuna och en mycket bra utbildning alla chefer i Myndigheten ska gå. Det är hela tio år sen jag tog ut min examen från Universitetet, känner mig lite överrumplad över all litteratur vi översköljts med och också ska läsa till nästa gång.. Ojojoj hur ska detta gå? Men, nu är jag i alla fall inskriven vid Uppsala Universitet och kan förhoppningsvis hämta ut 7.5 poäng efter jul!

Fredag kväll. Tacos till middag och ett glas vin till det, fint fint. Pappa är här i helgen och just nu nattas sonen av sin morfar. De läser med stor inlevelse en bok om flygplan och motorer, inväntar nu kvällens Skavlan dit självaste Kevin Costner kommer!

Ha en fin kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!