torsdag 29 september 2011

Summera veckan

Lite tidigt att summera veckan redan kanske men jag gör det ändå ..
Av fem möjliga arbetsdagar har jag använt två och en halv till arbete, resten nyttjas för semester och sjuka barn. För- och nackdelar med allt!
Har också haft min tredje vecka med lugg, orkar platta luggen några gånger i veckan annars blir det mest spänne i sidan.
Mitt WordFeud- beroende håller i sig. Hat hela tiden flera spel igång och får inte nog av utmaningen i att kombinera ord och bokstäver så det ska ge mycket poäng. Vinner en del och förlorar en del.

Det var en summering.. Testar ett nytt utseende på bloggen- är det bättre eller sämre??

3 kommentarer:

  1. Lugg... har jag missat det?
    Hoppas veckan som kommer blir bättre från sjukdomar och att du har tid med det du vill.
    WordFued.. är också beroende. Hat/kärlek för det är ett beroende och kul men shit så trist när man ligger under. Genast tappar man lusten.. men man lär sig massor ändå..

    Kram och ha en fin söndag <3
    Ulrika

    SvaraRadera
  2. vad heter du på wordfeud? Så kan vi köra en match :) Kram Annika Stassais

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!