söndag 6 januari 2013

Fotoutmaning Vänner Emellan

Första fotoutmaningen för året är just Årets Första. 

För mig är årets första just de första sjukdagarna. Vi gick in i det nya året med hög feber på lilla dottern och mediumhög feber på sonen. Jag har varit snorig och har som bekant dragits med en trist hosta. Så värktabletter, näsdukar och febertermometer finns så här långt på året inom nära räckhåll.

Detta är mitt bidrag i fotoutmaningen - vänner emellan. Kolla här eller här för länkar till fler bidrag!

Önskar en härlig söndagskväll - jag och Annika är på väg för att se Mammas Pojkar på bio. Har ni sett den?

21 kommentarer:

  1. Hoppas du är bättre nu från hostan.
    Jag skulle också vilja se Mammas pojkar.
    Önskar en skön söndag!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  2. Ingen vidare start på det nya året. Hoppas att ni snart är pigga och friska igen och att året fortsätter bättre.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Krya på dig och din familj!! Här börjar en förkylning också smyga sig på, då brukar jag göra en härligt rivig smoothie med ingefära. Ett tips till er som kan hjälpa att få bort det sista snoret. :)

    http://halsaochkarlek.wordpress.com/2012/03/07/forkylningssmoothie/

    Hälsa&Kärlek <3

    SvaraRadera
  4. Har inte sätt men den verkar helt ok.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Nä men huu, nu får det väl ändå räcka med baciller hos er, tycker ni varit sjuka länge :/
    Tänker på dig!

    STOOOR kram till dig, hoppas det ger lite energi *ler*

    SvaraRadera
  6. Usch, stackars er..Inte roligt med årets första sjukdagar Kraaam pia

    SvaraRadera
  7. Uj uj! Hoppas ni kryar på er snart. Inget roligt sätt att börja året på.
    Här hittar du mitt bidrag förresten:
    http://tantemmasbravader.wordpress.com/2013/01/06/arets-forsta-fotoutmaning-vanner-emellan/

    SvaraRadera
  8. Ni verkar ha åkt på värsta sorten... Typiskt! Krya på er!!!

    SvaraRadera
  9. Nej vad otur ni haft! Stor krya på er kram till hela familjen!

    SvaraRadera
  10. Åh vad trist, krya på er. Vi började i november att jag låg en vecka sen har det bara gått runt i familjen, nu har jag slutat hosta... Så träningen längtar jag galet efter som börjar denna vecka.
    Stor krya kram

    SvaraRadera
  11. Hoppas verkligen att det vänder för er. Nu får det väl liksom vara nog med sjuka eller????

    kram på dig! Anna

    SvaraRadera
  12. Hoppas du har blivit bra nu!
    KRAM!! Anna

    SvaraRadera
  13. Hoppas du mår bättre nu o får en trevlig kväll på bion. Brietårtan i förra inlägget ser ljuvligt god ut, är sååå svag för ost. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  14. Nej stackars dig! Håller tummarna att du snabbt frisknar till och att ni fick en mysig bio kväll.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  15. Hoppas att ni mår bättre inte kul att börja året med sjukdomar!
    Var bion bra?? jag har bara ett reklam för den.

    Önskar dig en fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  16. Usch då tråkigt, krya på er !

    SvaraRadera
  17. usch, trist med sjuka..men roligare med Bio. hoppas filmen var rolig

    kram kajsa

    SvaraRadera
  18. Usch usch, inge mer sjukdom för er nu. Krya på er allihop.
    Kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!