måndag 7 januari 2013

Ny WWW

Hej på Er!

Nu har jag gjort nåt jag länge gått och grunnat på. Jag har skaffat mig en ny bloggadress - ett annat www. Hoppas innerligt att alla ni som tittar in här lite nu och då hänger med mig till den nya adressen. Hjälp mig gärna - ändra i era blogglistor och favoriter eller andra sätt ni håller koll på era bloggar!

Jag kommer fortsätta skriva Bara Sara på samma sätt som tidigare och ni som hängt med ett tag vet vad som rör sig i mitt blogghuvud.. Barnen, mannen, familjen, vännerna, träningen, maten och pysslet hemma. Och lite annat - som det faller sig!

Välkommen!

14 kommentarer:

  1. Självklart! Jag fixar detta direkt!

    SvaraRadera
  2. Jag hänger med, självklart!!!

    xx

    SvaraRadera
  3. Klart jag hänger med. Kram

    SvaraRadera
  4. Jag hänger med... KRAM! Anna

    SvaraRadera
  5. Jag hänger på....

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Japp jag med, ska ändra adressen. Kram Nilla

    SvaraRadera
  7. Klart att jag också hänger med :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. klart jag hänger på :)

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  9. Jag hänger med =) Men du har inte lagt ut nya adressen va? Hittar den inte, säg till i alla fall =)
    Kramen

    SvaraRadera
  10. jag kommer ibland i alla fall, älskar alla bloggar.
    Så härligt att vara med Er, på det ni berättar om.
    kram Hajan

    SvaraRadera
  11. Jag hänger gärna med. Men kan du lägga länk till den nya?
    Kram

    SvaraRadera
  12. Your Affiliate Money Making Machine is ready -

    And making money with it is as simple as 1 . 2 . 3!

    Here are the steps to make it work...

    STEP 1. Tell the system what affiliate products you intend to promote
    STEP 2. Add push button traffic (it LITERALLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the system explode your list and sell your affiliate products all by itself!

    Do you want to start making profits??

    Click here to launch the system

    SvaraRadera
  13. Alla fake Rolex dessa saker har emellertid varit närvarande i alla varumärkets tidigare Chronomètre à Résonance-klockor. Vad rolex replica som skiljer Caliber 1520 är emellertid dess användning av en enda huvudsprång rolex kopia och fat som driver båda balanserna. Det är kanske lättast att betrakta Caliber 1520 som ett par sammanhängande replika klockor tvillingar. Var och en av balanserna driver sin egen oberoende uppsättning av kugghjul och händer för de två rattarna, hållna rolex kopior i synkronitet på grund av noggrant kontrollerad frekvensresonans, men sedan "sammanfogas vid höftet" genom det enda kraftuttagande huvudspädet. Denna klockor kopior sammankoppling görs möjlig genom rörelsens framträdande skillnad. Denna skillnad är mycket mer bekant för biltekniker än urmakare och tar kraften från huvudsprinten rolex klocka kopia och delar upp den för varje balanssystem med hjälp av en serie växlar, precis som en bilens skillnad tar kraften som levereras från motorn genom växellådan och drivaxeln fake rolex och delar det för att vrida två separata hjul. Trots att de huvudsakligen har drivit två oberoende bakre tåg, levererar Caliber 1520 fortfarande 42 timmars kraftreserv fake Rolex med remontonerna i drift i 28 timmar.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!