onsdag 13 april 2011

Färg å mera färg!


Det smyger sig in både färger och mönster här hemma. Inte mycket vitt och nytt som kommer över tröskeln just nu.. Älskar färg och mönster - det gör mig glad! Det översta är fina diskhanddukar som jag fick av fina vänner, det andra är mina egna nya hemmaskor. Inget jag har på jobbet kanske men kul att ha till vardags.

Sonen tittade stort på mig när han fick se dem. "Men mamma ska du ha vattkoppeskor?"

Nåt som inte blir i färg är vår nya garageport. Vi har precis haft "vår" snickare här som ska återkomma med offert på ny dörr och arbetskostnad. Vår gamla är helt putt och paj, ett under att den inte dråsat ner än. Det blir en vit, slät dörr men det gör ju inget. Man har inte direkt en garagedörr som humörhöjare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!