onsdag 27 april 2011

Fick fint besök!

Riktigt kul med whiteboard
Eeh hur funkar den här då - det som kallas för konferenstelefon??
Barnen kom på besök till jobbet idag, mannen hade ärende på stan. Mysigt att träffa dem en stund extra på dan, idag hade ingen av dem hade ens vaknat när jag cyklade iväg på morgonen idag.. Barnen får ju full uppmärksamhet av alla vuxna på jobbet så speciellt sonen tycker det är kul att komma till jobbet en stund (Och har de tur är det nån som bjuder på nåt gott. En fin bonus!) Att kontoret ligger vid Drottninggatan förbättrar bara det hela ytterligare, det är fri sikt över alla fordon som passerar nere på gatan.

Medan jag ringde ett par samtal höll de sig sysselsatta i ett konferensrum, ni ser med vad här uppe på bilderna!

Tog en tidig eftermiddag på jobbet idag, jag har en lång Motaladag framför mig imorgon och sparar på extrakrafterna tills dess. Passade på att åka med familjen till Ica Maxi och fylla på förråden en aning. Nu är det välfyllt så jag tror jag smyger upp i köket och hittar nåt att tugga på:-)

Ha en fin kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!