lördag 16 april 2011

Före och Efter

Innan jag fick barn tänkte jag ofta:
-vad gör folk hemma om lördagarna när man kan träffa kompisar och allra helst gå ut!? Har ingen tid att passa på söndag, nästa anhalt jobbet måndag morgon.
Nu när jag har barn tänker jag:
-åh va skönt att ta det lugnt ikväll då kommer vi hinna massor med barnen och i trädgården imorgon. Hur kan man bara springa ute och sen behöva sova bort halva söndagen?

Livet förändras och jag med det!

Är också lite seg idag efter vår superroliga och lyckade shoppingresa igår, det tar på krafterna att åka så många mil och försöka handla det man tänkt sig. Men det gick bra - resan som helhet får betyg fem av fem!

Klockan är nu snart tio, lördag kväll. Sara säger godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!