fredag 15 april 2011

Vad ska jag göra idag då?

Springer vi på honom?
Eller honom?
Eller kanske självaste VD?
Kaffet är upphällt i termos (fina vuxenpoäng!) och mackorna är klara. Nu inväntar jag att klockan blir sex och jag ska hämta upp fem stycken glada tjejer och åka till Ullared! Brukar ta till marginal på morgonen om dottern vaknar och vill vara med men idag har hon den goda smaken att sova så jag fick lite extratid på morgonen.. Satte mig alltså vid bloggen:-)

Ska absolut inte köpa nåt extra i Ullared. Bara följa det jag har på min lista. Inget kommer att impulsläggas i min korg. Yeah. Right. Det här blir kul!

Ha det fint idag!

2 kommentarer:

  1. 6 tjejer, en bil(?????), Ullared???????????????

    Jag får inte riktigt ihop ekvationen.......

    Hoppas ni får en superbra dag iaf, finns väl släp att hyra för hemfärden om ni inte får plats!

    Kram svägerska

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni haft en toppendag!!! Och att det blev massa impulsköp!!;) Du får berätta vad som fyndades sen!!! Och om ni sprang på ngn av gubbarna!!hehe Kram!!!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!