söndag 12 juni 2011

Spring i bena!

De här fina pionerna finns i mammas trädgård - gillar färgen och storleken på dem. Ytterligare en blomma som jag gärna skulle ha i vår egen trädgård!!
Sonen har mycket spring i benen just nu, jisses vilken energi som aldrig tar slut.. Han somnar sent och vaknar trots detta ganska tidigt, humöret är bra till i alla fall 90% av tiden vilket jag ändå är glad över. När han ska sova är det nu i junitider ganska mycket Alfons över honom - ni vet den där Alfons som vill ha än det ena än det andra av sin pappa. Här är det olika behov som ska tillgodoses.. -jag vill ha vatten!! -mamma vet du en sak imorgon fyller Choein år (de är ännu en av hans låtsaskompisar, osäker på stavningen.. -jag kan inte sova här själv.. Och så vidare - till slut somnar han i alla fall och laddar batterierna till nästa dag.

Några bilder in action..




3 kommentarer:

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!