torsdag 9 juni 2011

Student -11

Hemma efter att ha firat kusin Alexandras student idag! Hipp hipp!!
Roligt att ha med sin fyraåring på en sån fest, saker han reagerat över:
-varför sjunger de cha la la la hela tiden?
-man får inte sitta på kanten sådär - de har inget bälte!(några som åker raggarbil)
-varför åker de i traktorsläpet?
Haha, full av intryck somnade han gott hemma hos mormor för en stund sen.

Bilder..
Barnen fascineras över studenterna som står i fönstrena i skolan, strax innan utsläpp.
Alexandra!!

Mina snygga kusiner Lizetta Alexandra och Angelica!

Min bror och hans minsting, Erik:

Och det var många som fick ont i fötterna..

Viktor som jag är faster till!

Och den här tjejen känner ni igen. Hon var mer intresserad av att äta glutenfria digestive jag hade i väskan än att kolla på studentkortegen..















2 kommentarer:

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!