söndag 26 juni 2011

Varför välja?

Efter en ganska spontan tur till Småland för att hyra stuga en natt, så stannade vi på vägen hem i Gränna. Himla vackert där! Jag har mestadels strosat gatorna där man kokar polkagrisar och säljer turistgrejer förut men idag stannade vi nere vid Vättern, slängde sten i vattnet och kollade på båtar.

Herman är (lik sin mor, lik sin far) en riktig godisråtta och tackar inte nej till godsaker, och bjuds det inget så får man själv fråga efter det. Förutom detta så står han för det mesta av underhållningen oavsett det är vardag eller fest, den här till exempel:
-vi ska ju stanna i Gränna snart, vi kan ju köpa oss nåt gott att äta då (jag, tycker att det är fint att få lyxa till det)
-ja! jag vill ha godis! och klubba! och polkagrisar! (han, under temat "varför välja?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!