torsdag 23 juni 2011

Handlarens dröm!

Vet inte hur det är med er, men när det gäller köp 3 betala för 2 - då måste jag vara en handlares drömkund! Strunt samma om det är skor, mat eller kläder. Kan liksom inte bara köpa EN grej om det finns chans till klipp!

Och idag gjorde jag det igen, tyvärr med ett inte helt lyckat resultat. Var i Motala hela dagen och sprang ut på stan på lunchen. Inne på en av kedjorna hittade jag en söt blus till Edith.. Verkligen jättefin! Och eftersom det satt en tre för två-lapp på så startade jakten. Näst på tur ett par shorts till Herman och sen fann jag inget mer. Nästan. Men för att fylla upp detta blev det ett par shorts till mig själv. Och lite sånt som behövdes ändå; badshorts hårsnoddar tights och tunika.

Men just den där 3-2 jakten var dum idag, det insåg jag när jag kom hem och skulle visa dagens fynd. Vare sig shorts till son eller mig fick höga betyg, sonen hade nästan likadana och mina var faktiskt inte snygga. Till och med badshortsen ratades av den kräsne 4-åringen - "mamma de är inte tyffa" var omdömet.

Efter jobbet handlade vi midsommarmaten på ICA, den ska vi väl kunna behålla:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!