tisdag 21 juni 2011

Strålande utsikter!

Hade möjlighet att tillbringa förmiddagen i nya Sky Hotel här i stan - var på en halvdagskonferens som sen avslutades med lunch i mysiga Tornet. Jisses vilken häftig utsikt det är från 19:e våningen! Själva huset är ganska smalt så från den våningen vi var på hade man möjlighet att se stan från alla vinklar. Häftig upplevelse! Jag har visst utvecklat anlag för svindel så under tiden själva konferensen höll på valde jag en plats lite mitt i rummet för att kunna koncentrera mig på det som sades istället för att få svindel.. Lite svårt att återge i bilder men här några pics från dagen:


Idag var andra dagen på jobbet efter ledigheten och jag tror att denna vecka och möjligen nästa blir de mest intensiva av de fyra jag ska göra innan sommarsemestern. Men det är helt OK - några av kollegerna skulle ut och käka lite efter jobbet och jag följde med en stund för att ha lite kul med dem! Vi hamnade på klassiska Mörners mitt på Torget och de sitter säkert kvar där än och gosar in sig i filtarna och njuter av att det snart är ledighet! Jag åkte hem tidigare för att hinna träffa barnen en stund. Och här hemma möttes jag av denna lilla fröken som blir piggare och rundare för var dag - hurra!! för glutenfri kost till henne!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!