lördag 3 december 2011

Kemisk peeling

Å så lite reklam..

Idag har jag gjort en andra behandling av kemisk peelingHudvårdsrummet i Linköping. Det är drygt två månader sen jag gjorde den första och nu ska jag testa att köra en kur, det vill säga 3-4 gånger i ganska tät följd. Det är superproffsiga Hanna som visat in mig på denna väg, efter att regelbundet ha gjort ansiktsbehandlingar hos henne under ganska många år. Efter första peelingen upplevde jag en stor skillnad till det bättre (ser fräschare, piggare och yngre ut) så ska det fortsätta på detta viset lär jag se ut som 20 när kuren är klar. Det ni!

Följ länken för att i detalj få beskrivet vad kuren går ut på, min egen summering är att huden känns både fräschare, fastare och slätare. Häftig grej - en julklapp till sig själv!

Så här dygnet efter kan huden kännas lite torr och varm och det är då det gäller att INTE PILLA. Med rätt produkter så kommer det fina resultatet efter något dygn eller två!

Like.


1 kommentar:

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!