tisdag 6 december 2011

Låååånga trööööötta höst

Vet inte vad det är med mig men nåt så bedrövligt trött som jag känner mig har jag inte gjort på länge.. Helgen var inte direkt nån uppesittarhelg, Jonas var sjuk så vi däckade både in vid tvn halv tio. Båda kvällarna..
Igår hade jag mycket jag hade tänkt att fixa med men tröttheten tog överhanden och jag somnade innan nio. Det fina med det är ju förstås att jag känner mig pigg nu på morgonen. Skönt.

Är det kanske resultatet av en ganska lång och mörk höst som tar ut sin rätt?

1 kommentar:

  1. Kan väl säga att jag känner detsamma...fruktanvärt trött och riktig grå och "påsig" i ansiktet. Visst att jag är uppe på nätterna med Oliver, men så här trött som jag är nu minns jag inte att jag var med Elsa!! kan det vara åldern.)!? Måste säga att det här vädret nog påverkar mig negativt också....tänk om man kunde spendera vinterhalvåret på ett varmare ställe......

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!