torsdag 25 november 2010

Gå på teater

Idag fick jag verkligen hålla skrattet inombords.
Herman stökade på sitt rum och förberedde teater som jag skulle få se. Det tog sin lilla tid och jag tänkte "åh vicken artest.." han kan bli den pojken..

Så var det dags. Han hade gjort i ordning stolar och madrasser så det skulle räcka till hela kvarteret. Jag satte mig och hade Edith i knät. Artisten själv satte sig bakom mig och sa att "nu böjar det snart mamma (viskar..)..

Vart snopen när jag insåg att det vi skulle titta på var grann-Conny som kom hem efter en veckas semester och började att skotta snö!

Nu börjar projekt påklädning, ska åka pulka med Saga!

2 kommentarer:

  1. Hahaha... nu fick jag mig ett gott skratt :-)

    SvaraRadera
  2. Jag dör... :)
    Heja Herman!! Han har fattat vad riktig show är!! kram Ulrika

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!