onsdag 10 november 2010

Mörker och trötthet

Idag var jag färdig att lägga både mig själv och barnen strax innan 5.. Det är ju bara så mörkt nu i november! Jisses va trötta vi var innan vi fick lite att äta och sen kunde ägna dagens sista timmar åt bad, läsa och kolla TV.

Våra två snickare suckade lite över vädret när de har enbart utomhusjobb här hos oss men de jobbar på bra och nu är tre av de fyra hussidorna i stort sett klara. Eftersom de jobbar senare på säsongen än vad som var sagt från början så kommer vi i vår att få låna deras byggnadsställning för att kunna måla de stora ytorna en sista gång. Juste.

Herman börjar greppa att "världen" är stor. Idag har det varit mycket "jag är världens starkaste jag är starkast i hela hela världen".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!