torsdag 18 november 2010

Myser med de små

Pratade med min vän Matilda i Karlskrona igår, hon är också hemma med sina två barn. Pratade om hur lätt det är att göra 1000 grejer när man är hemma för att man är rastlös samt att man tror att det stora barnet vill det. Bestämde mig för att härta ner ett tag, pyssla mer hemma och prioritera att till exempel måla med Herman framför att dammsuga och tömma diskmaskinen(idag igen..). Har varit på MedMera och skaffat lite nya pysselgrejer till oss. Så idag tar vi det lugnt här hemma, farmor och farfar kommer i eftermiddag för att träffa oss några dagar.

Edith somnar helst (eller enbart ska jag nog erkänna) i famnen, lugnt och skönt men en vana vi behöver lägga om vartefter. Nu har jag lagt henne i sängen i alla fall..

Igår var vi hos Henry i Ljungsbro, killarna hade kul och klädde ut sig till jobbare och Händige Manny och tog sig för olika jobbarprojekt. Roligt! Mamma Cathrine är nyopererad för sin nacke men klart på bättringsvägen. Snart är Du helt " på benen" igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!