tisdag 23 november 2010

Stannar inne

Det är nog ingen som klandrar mig för att jag inte tar en promenad till stan just idag när det viner snö kring öronen. Jag är sugen på att ta mig till Åhléns för att köpa en adventskalender till barnen. Tycker den ser jättefin ut och det är ju en kalender att använda år efter år.. Mormor har lovat att bistå med små saker att fylla lådorna med.

Väntar till i eftermiddag istället, då när Jonas kommer hem så jag kan åka en sväng utan att ta med barnen. Tror vi även ska slå på stort och köpa en ny snöskyffel (om det nu inte är samma otur som när jag var på IKEA häromdagen= slut)

Herman är på dagis och Edith sover gott i sin vagn ute så jag har nu nån timme att fördriva helt hur jag vill. Tror det blir en kopp kaffe framför Nyhetsmorgon på TV4!

Ha en fin dag i snöyran!

1 kommentar:

  1. Snöskyfflar finns på Wik och Wall för jag var där igår och då hade de en massa där.
    Jättefin adventskalender och tur att mormor ska bistå med paket i varje lucka ;)
    Jag är också inne och ser hur det snöar och stormar utanför. Undras hur många som kommer till jobbet imorgon...?
    kram Ulrika

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!