fredag 11 mars 2011

Någon som fick nya skor..

Någon här hemma har fått sig ett par nya skor. Personen har storlek 26-27 i skor och skulle helst velat sova i sina nya skor i natt. De är liksom tyffa! Efter en kompromiss så ställde vi skorna bredvid sängen under natten, det första som åker på nu på morgonen är skorna. Nöjd liten kille.

Jag dricker mitt morgonkaffe och bloggar istället för att läsa tidningen. Är på väg till jobbet och en dag i Motala, ska bara in på kontoret och hämta dator och papper först..

Ha en fin fredag!!

1 kommentar:

  1. Det var nog dagens gulligaste inlägg. Att vilja sova i sina nya skor. Men egentligen förstår jag honom till 100%. När jag köpt något nytt som jag verkligen gillar så önskar jag också att jag fick ha det på mig eller nära mig dygnet runt.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!