torsdag 3 mars 2011

Swedish Hasbeens!

Tredje dagen på jobbet idag, åkte hemifrån halv sju imorse och kom hem samma tid nu på kvällen. Varit i Stockholm på ett jobbäventyr, det blev en lååååååång dag... Det mest positiva med dagen var helt klart all tid jag fått med mina kolleger, i vardagen hinner man bara kort prata med varandra. Nu när jag varit borta från jobbet i ganska precis ett år så är det så mycket jag vill prata med mina kolleger om! Tror vi pratat oavbrutet alla fem timmar vi suttit på tåget..

Hann in en sväng på Åhléns innan hemresan, det finns ju så mycket roligt där! Kolla bara på skorna här ovan från Swedish Hasbeens! Vet inte om de finns att köpa i Linköping faktiskt, vågar inte beställa dem på nätet utan att prova ut en bra storlek först. Nån som vet?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!