fredag 16 november 2012

Långa lediga fredagen!




Vi har haft en riktigt bra dag, jag och barnen. Efter en förmiddag bestående av TV-tittande, pärlplattande och lite legobygge packade vi på oss och tillbringade eftermiddagen utomhus. Mitten av november och 10 plusgrader! Rätt skönt att lägga av sig vantar och mössa och njuta av lite ljumma vindar - fast lite konstigt också!?

Dottern är tillbaka på normal temperatur efter tre dagar med temp på strax under 38. Enda som återstår är nu att hon ska äta mer än ett par riskkorn per måltid..

Fredag kväll. Familjens storasyster är här och vi roar oss med en ny omgång av pärlplattor och Spotifylistor som ser ut ungefär så här (vi önskar alltid en låt var):

Storasyster: vad som helst med Justin Bieber
Sonen: helst nåt med Nordman..
Dottern: Pippi!
Jag: Aska i Vinden, Petra Marklund
Maken: Storfiskarvals, Thore Skogman.

Jodåsåatt. Omväxling förnöjer!

Imorgon är det Q - vad ska jag hitta på då tro?

6 kommentarer:

  1. Härlig fredag, själv laddar jag för helgens cx utbildning.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Du tar fantastiskt fina bilder!! Önskar jag kunde ta bilder som du!

    Själv ska jag köpa badrumsmöbler och kläder och dojjor till kidsen. Behöver jag ens skriva suck? :D

    SvaraRadera
  3. Skönt med ledig dag. Haha, härlig musikblandning!

    Du har lite bloggkärlek att hämta hos mig ;-)

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Ha, ha, ha! Låter som våra listor hemma. Galen blandning :)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!