söndag 30 maj 2010

Alla mammor!



Grattis till alla mammor idag på Mors Dag! Mamma, mormor, farmor, kompismammor och alla ni andra mammor. Heja oss!
Vi försökte förklara för Herman vad Mors Dag egentligen är och jag sa nåt i stil med att det är en dag då man ska krama sin mamma och andra mammor man känner.
Herman:
-ja då ska ja kjama dej å alla mammor (storsint värre).

Min morsdagspresent förevigad ovan. En klematis som de tydligen tjatat på pappa om att få åka till Blomsterlandet och köpa (företagsamma barn). Fin blev den och med omsorg är det ju en present som räcker länge!

Unge herr H har idag haft energi för oss alla. Det har gått i ett och det blir många skratt åt hans kommentarer. Det är mycket "kan sälv" nu för tiden! Nu sover både han och lilla E och jag ska snöra på mig skorna och kolla in löparspåret i Hackefors.. Härligt med ljusa kvällar!

2 kommentarer:

  1. En kram även till dig sara, 2-barns mamma å allt!

    Ser att "trädgårdspolisen" behöver rycka ut, och påminna om att du måste köpa en spaljé till klematisen! De verkar som om du måste ta dig en sväng till Blomstertorget. Kram Kram/Jenny

    SvaraRadera
  2. Stor kram till dig med bästaste mamma Sara!! Hoppas ni haft en jättebra dag!

    Här har det varit en bra födelsedag, men har visst kört slut på mig och däckat i soffan tills nyss!;-)

    Hörs i veckan fina du! kram!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!