torsdag 20 maj 2010

Första sommardagen!!

Oj vad värmen knockade idag!
Jag och barnen hälsade på på mitt jobb, därinne satt de som jobbade och tyckte det var varmt. Skillnaden mellan oss och dem var att vi kunde gå ut och njuta av värmen! De andra fick jobba...

Fick tyvärr dåligt bemötande på Klaras idag. Ville ta med mig kaffet efter maten istället för att dricka där, Herman var rastlös.. Fick ett ganska spydigt svar att man var tvungen att dricka där för att ta med kaffet i pappmugg är dyrare än att diska koppen !? Men OK, det fick gå för den här gången sa mannen som jag tror äger stället. Inte för att jag går dit ofta men nu blir det väldigt länge till nästa gång...

Herman fick sig nya sandaler (jag har blivit Skopunkten-fan plötsligt, iaf till barnen..). På bilden ser ni att han vill ha storlek 30. Jag lyckades förhandla mig till storlek 26.

Spontanträff med Carl, Ida och Sigrid i Trädgårds. Kul!

Imorgon ska jag försöka att få med Edith på bild också...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!