tisdag 11 maj 2010

En vanlig dag

En rätt ordinär men fin och solig dag i det föräldralediga livet.
Solen sken och jag fick det jag skulle på IKEA. Och inte bara det utan ett par riktigt snygga festskor till kommande festligheter. Bröllop två helger i rad nu!
Kvinnan i affären skulle förstås övertyga mig att man gott kan unna sig saker ibland även fast man är föräldraledig.. Kunde inte annat än tänka att den tanken har jag inte bara tänkt själv utan också agerat på tidigare..

Efter dagis blev det en tur till lekparken och sen premiär för gräsklippning av mig och Herman.
Middag: falukorv och pasta.
Dusch respektive bad för båda barnen, nu plock av diverse grejer som ligger lite överallt.
Ja, ordinär dag var ordet.
Några bilder:





Ärligt talat: ser man ut som en schleten mamma eller vad?? Fast lycklig:-)

1 kommentar:

  1. JA, du ser lycklig ut!! Och det är underbart!! Du är fantastiskt vacker mamma, gumman!! Dina barn är solstrålar!!! Saknar er!!! Kramar!!!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!