onsdag 5 maj 2010

Hur tänkte jag nu?

Någon månad innan Edith föddes så var jag smart - försök till att vara extremt rationell. Tänkte att som tvåbarnsmor kommer ingen tid finnas att springa på stan och handla kläder till vare sig mig eller barnen. Därför handlade jag på postorder - HM. Grejerna skulle komma i början på maj och allt var bra med det, det var ändå mest vår- sommarkläder jag beställde.

Jag har ändå insett att somföräldraledig tvåbarnsmamma så finns faktiskt lite tid att gå på stan. Så för ett tag sen var jag på HM och de hade fått så tuffa sommarkläder så jag handlade lite till framförallt herr H.

Och igår kom paketet från HM. Och se så det blev, till vänster är det som kom i paket och till höger det som jag köpt i butik.



Tillfällig sinnesförvirring?
Snurrig av amning eller vad??

1 kommentar:

  1. Antagligen amningshjärna!!*hihi* Så kan det gå!!! Man kan iaf konstatera att du har valt rätt saker, då du valt detsamma dubbelt upp!!;-) Kram till er!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!