söndag 23 maj 2010

Grattis Hanna och Magnus!



I helgen har vi varit i Svartå herrgård på bröllop mellan Hanna och Magnus. Hanna är Jonas syster som bor i Uppsala med sin familj.
De nygifta har varit ett par ända sedan gymnasietiden - det tycker jag är beundransvärt!! Så, nu efter "alla dessa år" slog de till och blev äkta makar!!
Grattis!!


Ett jättevackert utomhusbröllop fick vi vara med på, vackert väder och vacker sång under vigselakten. Till och med Herman satt helt stilla då! Middag och tårta tillsammans med brudparet, deras föräldrar och syskon med respektive och barn. Tack för att vi fick vara med!

Kortet på Herman tog Jonas runt halv åtta i morse, då hade han varit vaken i över en timme. Och då vill jag tillägga att han var uppe till efter elva igår så det blev kanske lite lite sömn i natt.. Vad är det med maj-mornar och kvällar egentligen?? Det är så ljust och fint på alla sätt men för sömnen och dygnsrytmen kan det bli tufft emellanåt..


AXEL
Kusin Axel får några egna rader:
Herman är en sån beundrare av Axel så det är otroligt! Och är Axel med Herman så känner vi föräldrar oss så trygga, samtidigt som Axel har bra koll på Herman så har de väldigt kul ihop också. Mycket skratt och bus hela tiden! Det är lite ler och långhalm över dem.
Och har jag svårt att få på Herman nån viss typ av kläder så funkar det alltid med att säga att "en sån har Axel" eller "det tycker Axel är coolt". Så: bild på favvis-killen:







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!