söndag 30 januari 2011

Helg och jeansfynd!

Lill-snurp. Äter plötsligt som "en hel karl" om dagarna. Mysigt men ovant att ha en bebis som gapar och äter - go och glad kexchoklad liksom! Det som hänt är att det var oväntat enkelt att sluta med amning om dagarna, de 1-2 gånger vi haft som rutin. Nu får hon mat (gröt/ välling) var tredje/ fjärde timme och tycker det är gott. Inga småmål däremellan.

Nattamning får vara lite som den är just nu, fixar inte att jobba med alla rutinförändringar samtidigt.. Känner mig i alla fall mer hoppfull vad gäller nattsömn framöver.

I egna tankar..
Gömmer sig..
Kortet blev rart, dock var tanken att fota hennes två tänder uppe/ två tänder nere men det är minst sagt svårt!
Träffade Saga i fredags och här de in action, två underbara ungar med både humor och humör!

Ännu en helg går mot sitt slut, imorgon åker jag och Edith till jobbet för att vara med på ett möte. Mötet pågår 9-12 men jag är med så länge som det funkar för henne, skulle tippa på 9-11 eller så. Jag har hängt med en del i det som hänt på jobbet under året men nu är det februari och bara några veckor kvar så jag vill lägga mer energi nu på att uppdatera mig vad som är på gång etc. Lättare att börja på riktigt då..

Just det ja! Mantorp Fashion Outlet rekommenderas till den som är på jeansjakt! Replay, Koola Anna, Killa, Levis, Wrangler med mera. Lite lägre priser än i vanlig butik och dessutom 3 för 2! Jag köpte ett par och Jonas två - bra utdelning tyckte vi båda!

4 kommentarer:

  1. Va kul då ses vi imorgon!!
    /Anneli

    SvaraRadera
  2. Så skönt att det löst sig med dagammning.
    Underbara bilder på era ungar.
    Kommer du snart ut och fikar med mig?
    Stor kram
    Ulrika

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!