söndag 2 januari 2011

Nya innestället!!



Det är till simhallen man ska ta sig när man vill träffa vänner och bekanta om helgerna, detta upptäckte jag idag. Det här med krogen är ett tämligen inaktuellt ämne som småbarnsförälder.. Tog med mig Herman till simhallen idag, så himla mysigt att vara helt själv med honom. Jag skrev igår att Edith är tjejen i mitt liv, ursäkta älskade make som jag delar mitt liv med, men Herman som snart fyraåring är nog killen i mitt liv! Så sköna kommentarer om allting samt funderingar på olika saker han ser. Vart går avloppet? Varför är det olika varmt i bassängerna? Varför heter det kallsup? Vi bastar nu, INNAN vi äter glass. Mamma..

I alla fall, under denna utflykt hann jag med att stöta på före detta grannar som jag bjöd hem på middag nu på onsdag, vi träffade flera kolleger från tiden på WorldClass. Alla där för att simma med sina barn i varierande ålder. Träffade även en mammakompis som också tagit sig till simhallen med sitt äldsta barn i samma syfte som jag - mystid på tu man hand! Både jag och sonen trötta och nöjda efter allt badande - gör vi snart om!!




1 kommentar:

  1. Simhallen är ett populärt ställe. :-)

    Att ibland bara få umgås med ett av sina barn är lyx tycker jag och väldigt viktigt. Jag och min sambo försöker ofta dela upp oss så vi får lite kvalitetstid med tjejerna.

    Ha en bra dag söta Sara!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!