tisdag 16 augusti 2011

Tjejmorseinlägg!

Faller gärna för att köpa riktigt tjejiga grejer till Edith när jag handlar. Titta bara vad Stadium hade i sitt lager - nyinkommet för säsongen!
Krävs ingen vetenskaplig teori för att lista ut varför egentligen.. Förstås är det väldigt väldigt kul att köpa riktiga tjejgrejer, sen får hon i egenskap av lillasyster ärva en del efter brorsan och när nu de kläderna mer ofta än o-ofta är blå/ gröna/ bruna så tycker jag det krävs lite kontrast för att det ska bli riktigt bra! Så, fodrade gummistövlar och matchande mössa får bli kittet till dagis.

Kvällen bjuder på nattade barn och en löparrunda med Annika. Tänk va roligt det är att ha en springkompis! Sista veckorna har vi sprungit i spåret en eller två gånger i veckan. Spåret i vår skog har väldigt branta backar så även om inte distanserna är så långa så hinner man få rätt hygglig mjölksyra i benen..

2 kommentarer:

  1. Ååååååååå vad finfina stövlar!! Det ropar bokstavligen på mig ju.........

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!