onsdag 10 oktober 2012

Lite glåmig..

Tack för era jättefina och värmande kommentar om mitt förra inlägg, om det som betyder mest i livet.. Tack!

Här är det mycket vardag just nu - är det det hos er också? Håret tonade jag mörkare för att få bukt med sommarens trassel (frisören nästa, är svårt att få tider just nu..). Sommarfärgen är borta för länge sedan och hyn känns glåmig och trist. De löpturer jag får till sker kvällstid och då på upplysta cykelvägar och med en snygging till reflexväst på. Hey, säkerhet no 1! Barnen har galonisar och mössa och fingervantar och you name it. Heja oktober. Eller nåt. 

Att surfa loss och kolla efter kläder, tapeter, grejer, böcker, resor är ju det moderna sättet att fönstershoppa. Herregud vem orkar och hinner fönstershoppa på riktigt nu för tiden? Men pigga upp sig - det vill man ju! Vill man liva upp sitt hem så här i oktobertider, det vill jag alltid, så går det fint att slå till på en sån här´n tapet..

Här väntar tidig kväll go´vänner, ska på en tvådagars till huvudstaden så blir det inget mobilinlägg eller två så är jag tillbaka på fredag! Ha det fint och hoppas ni känner er mindre glåmiga än mig just nu:-)

8 kommentarer:

  1. Det är liksom så konstigt när man samtidigt inte har lust med någonting och har häcken full. :/
    Har iaf en frisörtid bokad i slutet av månaden. Skönt det!

    SvaraRadera
  2. Tyvärr! Glåmig är mitt andranamn....men det är det nog på sommaren också egentligen :)
    Ha det fint i huvudstaden!

    SvaraRadera
  3. Fint inlägg nedan.
    Och tapeten är superläcker

    SvaraRadera
  4. Fin tapet. Undrar till vilket rum?

    SvaraRadera
  5. Vilket fint inlägg! Blev rörd av det! Så sant! Jo nog är nya tidens fönstershopping att surfa runt! Nu ska jag iväg och simma:) kramis Nilla

    SvaraRadera
  6. Rätt glåmigt här med...men "bara att gilla läget". För att svara på din fråga så tycker jag det är helt ok att springa i mörker. Brukar springa i skogen och även springa runt på gångvägarna. Funderar dessutom på att skaffa mig en pannlampa så blir det ännu bättre! Jag tänker liksom så att det är mörkt när jag springer på morgonen men också på kvällen så valet att springa i dagsljus finns ju bara på helgen. Springa vill jag göra så det är det bara att göra! Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  7. Å vilken fin tapet! Den där gillade jag, vart ska den upp?

    SvaraRadera
  8. ....jävlar, 1699kr/rulle...guuulp!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!