söndag 7 oktober 2012

Med så mycket luft i lungorna!

Med så mycket frisk luft i lungorna att det räcker för en hel vecka tackar vi nu helgen vecka 40 för vad den gett! Vi packade in barnen i bilen och åkte till Valla Gård och tillbringade en stor del av söndagen där, farmor och farfar var också med! Gillar verkligen Valla! Det finns allt från lekpark till hästar, getter  och kaniner på ett och samma utrymme, vi hade med en engångsgrill och fixade enkel lunch mitt på dagen. Som avslutning går det fint att ta sig till Cloetta-boden och fylla på chokladförrådet (inga namn nämnda men några i sällskapet tog chansen:-)





Nu har vi precis sett första avsnittet av Solsidan och skrattat en del - skrattat ÄNNU mer åt Hellenius Hörna! Det, det är ett program helt i min smak som jag kommer sitta bänkad framför även de kommande nio avsnitten!

Hoppas DU haft en bra söndag och är laddad för en ny vecka! Bis morgen!

15 kommentarer:

  1. Vilken härlig helg! Underbart! Vi ska börja se på Solsidan och Hellenius nu, har längtat så!!!;-) Me like too a lot!:-) Ha en bra vecka så hörs vi!! Krams

    SvaraRadera
  2. Det ser ut som om ni har haft en toppendag! Härliga bilder :)

    Ha det bäst!
    /Anna

    SvaraRadera
  3. Åh nej. Det missade jag idag. Solsidan och hellenius. Fasen också. Kram

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga höstbilder och mysig dag ni fick! Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Valla är ett grymt utflyktsmål, mina tjejer älskar att åka dit! För övrigt kan jag bara hålla med dig om att Helenius hörna var riktigt kul! Bra söndags-tv att se fram emot med både David och Solsidan!

    SvaraRadera
  6. Vilken superfin dag ni haft! Jag missade inte heller dessa program, och hoppas kunna se alla avsnitt!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig helg.Åh, nej jag missade Solsidan attans kram Diana

    SvaraRadera
  8. Vilken kul helg! Det är tiktigt mysigt att göra sådana utflykter. Den där bilden på trädet med de gula löven är hur fin som helst! Hösten med alla färgerna är fantastisk. Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  9. Ja vilken underbar helg det varit =) Hittade in till dig och lämnar ett litet hej...=) Ha en härlig dag!
    PS: Kommer tillbaka =)

    SvaraRadera
  10. Vilka härliga bilder från en skön helg! Har också haft en bra helg.

    Självklart missade vi inte Solsidan och Hörnan. Så bra!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  11. Underbara höstbilder!!! från en mysig dag;)
    kram kram Malin

    SvaraRadera
  12. Vilken härlig dag och Vilka härliga bilder ! Ha en fortsatt fin måndag.

    SvaraRadera
  13. Jättefina bilder!

    Åh söndagskvällarna med solsidan och hellenius är ett måste! :)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!