onsdag 16 juni 2010

Another day..




Kallt om fötterna?? Inget en kille på tre år erkänner..

Annika med sina grabbar, Oskar och Albin.

Var med på en personaldag på jobbet halva dagen idag, Edith hängde med i sjal och solhatt. Mysigt att träffa alla på jobbet igen, platsen för dagen var underbara Tinnerö och där sken solen liksom i resten av Sverige idag! Åh, nu är det mindre än 7 månader kvar av min tjänstledighet. Måste, måste fortsätta njuta av alla dagar!! När nån ställer frågan om jag trivs att vara hemma med barnen kan jag inte annat än säga - JA!! Det är riktigt lyxig tillvaro tycker jag!

Efter dagis hängde vi med dagispolarAlbin, gjorde en utflykt till badplats där mellanmål intogs och fötter badades, blommor plockades och pojkben blev ordentligt avsprungna.

Nu njuter jag av att det är
1) tyst i huset, barnen sover
2) Arga snickaren på tv
3) Jonas gör sin sista kvällstjänst för veckan ikväll.

Ha det fint!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!