torsdag 24 juni 2010

Soliga dagar






Med risk att bli tjatig, livet är väldigt behagligt så här i juni-tider! Solen skiner, jordgubbarna är klara och jag har semester hela juni vilket innebär att jag fick LÖN idag från jobbet. Och inte bara lön utan semestertillägg också! Härligt härligt!
Herman "är lite sugen" på en studsmatta, ni vet en sån som varje barnfamilj i Sverige verkar ha, så jag har inte lovat honom en sån men dock behöver nog familjen införskaffa nåt mer till barnen i trädgården. Vi har en liten sandlåda och massor av leksaker men jag tror att en pool, studsmatta eller nåt liknande kan vara till nöje nu i sommartider.

Nu vilar vi oss inne en stund innan eftermiddagen bjuder på barnklippning hos Proffs och lärling i Hackefors!

1 kommentar:

  1. Gomiddag gumman och tack för en superhärlig midsommar igår!!! Somnade Herman på studs? Henry däckade efter att vi åkt runt fem minuter i bilen, sov till 10.05 idag!! Nu är det sol igen och vi funderar på att ta oss till tivolit i Berg. både jag och Henry är väldigt slitna, men har ju lovat honom...

    Stor kram till dig fina du!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!